bloggportalen

onsdag 26 oktober 2011

The danger of being a romantic

Är att jag kanske inte alltid ser så klart. Och att jag lätt blir kär i känslan av att vara förälskad, istället för objektet jag tror att jag är förälskad i. Eller så är jag bara ganska förvirrad just nu -- med fyra män som upptar merparten av tiden i mitt huvud (fast jag lämnar dem hemma när jag går till jobbet). Såklart finns det en som får större volym än de andra. Han har bär skjortor med knapparna uppknäppta ner till naveln (upptäckte jag när min kära väninna skickade över bilderna från festen i lördags), näbbskor med spänne (även kallade italienare) och har ett mycket glesnande hårfäste. Nu är jag lite elak det vet jag, but I have very conflicted feelings about this man. För jag kan inte rå för att jag frågar mig själv ibland: Varför Nina, varför? Och sedan sitter jag i min korgstol i några minuter och känner mig dum som ett spån. För helt ärligt, jag har faktiskt ingen aning.

Men det är ok det med.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar