bloggportalen

måndag 17 oktober 2011

Fuck

Ursäkta mig livet. URSÄKTA, men kan du lugna ner dig ett slag nu kanske? På tre månader har jag hunnit med följande:

Lämna en av de viktigaste relationerna i mitt liv. (Med den bästa mannen jag någonsin känt.)
Flytta. (Till någonting som är bara mittmittmitt och där jag trivs som fisken.)
Säga upp mig från mitt jobb. (Som jag hatade.)
Sylta in mig med någon typ av småalkad irländare. (Som drev mig till vansinne på så många sätt att jag inte ens kan räkna dem.)
Få ett nytt jobb. (Med arbetsuppgifter som passar mig som handen i handsken.)

Man kan ju tycka att det skulle räcka där. Kanske. Men nej, från och med den 1 december ska jag tydligen stå till arbetsmarknadens förfogande. I lagom tid till den där jävlafucking julen också. Och jag ska irriteras av tomtar och bjällerklang i flera månader framöver. Så ja, jag är en smula lack nu. Kom igen berömda "Ninaflow", visa vad du är värd. I dare you!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar