bloggportalen

söndag 30 oktober 2011

Idjott!

Din jävla idiot! Det är precis som om du känner på dig att jag är på gång. Som om du vet att nu är det dax att hålla dig undan. Men du, det spelar ingen som helst roll, I´m done here. Och på torsdag (din vanliga hälsningsdag) är det för sent. Då finns det annat som tar min tid och jag kommer inte att svara. Vilket betyder att du kommer att fortsätta ringa, jag kommer att fortsätta att inte svara och i slutändan kommer det vi hade att vara nedsolkat och fult. Och jag kommer att vara ännu en bitch på din Europakarta -- just precis det jag ville undvika. But that´s life I guess. Valet är hur som helst inte mitt. Du har mage att ringa och i anklagande ordalag fråga om jag var ute igår. (Bara för att jag inte svarade på dina nattliga sms.) Att säga: "Give my best to him", när jag är upptagen med att gå på bio med en vän (som råkar vara väldigt mycket tjej). Jag tackar försynen att jag var där jag var i fredags, så att jag fick svart på vitt på hur idiotiskt du beter dig. Jag säger fortfarande good luck och all the best. Men det griper till lite i magen när jag gör det.

När du kommer tillbaka är det för sent, alltför sent.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar