bloggportalen

måndag 15 augusti 2011

Too much information can kill you...

I förra veckan tvingades jag kasta ut en person från mitt kontor eftersom han envisades med att säga ordet kuk. (Sammanhanget minns jag inte, men det spelar mindre roll tycker jag.) Idag fick jag höra av min kollega att hon "porrat" med sin pojkvän igår. Vid tidigare tillfällen har samma kollega visat sitt skrev för mig (för att jag säkert skulle se det stora blåmärke som fanns på hennes ben) samt förevisat sina fötter (det var mitt i vintern så hon fick jobba hårt för att få av sig sina kängor och sockar) därför att den ena pryddes av någon form av blåsa. Vidare har jag tvingats tackla kommentarer som "man ska knulla inte kriga" på fikan, samt hantera personal som gjort juckrörelser mot sin kollega på samma gång som han yttrade frasen "jag vill inte vara din kollega, jag vill vara din man, baby". Nämnda kollega frågade också den samlade personalstaben (på fikan) om de visste vad man kallar en åsna som har ett rövhål på ryggen. Och nej, jag jobbar inte på ett mentalsjukhus. Men ja, man kunde tro det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar