bloggportalen

torsdag 3 november 2011

Nada energizer bunny

Åh, jag är utarbetad. Och idag tvingades jag närvara på inte bara en, men två! personalfikor. "Men så trevligt vi har det...", flåsades det runt bordet. Och allt jag kunde tänka var: "För helvete, jag har saker att göra, drick upp ditt förbannade kaffe gubbfan!" Missförstå mig rätt. Det är absolut inget fel på mina kollegor, jag är bara alltför rastlös för att sitta och tjabba i det oändliga med diverse personer när hela huvudet är fullt av tankar och idéer angående ett stundande eller rådande projekt. I morgon är det äntligen fredag! Då har jag i stort sett bara ett enda task: Att skriva en killeransökan till min drömtjänst -- som tyvärr är placerad långt norrut, så jag hoppas långt där inne att de inte väljer mig. Jag har det bra här nu. Saker och ting har landat och mina fötter når marken igen. Numera flyger jag bara på helgen -- och snart är den här!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar