bloggportalen

fredag 6 augusti 2010

You talkin´ to me?!

foto@ninnouchka

Vänner! Gå utanför era roller ofta! Så ofta ni kan! Kämpa emot när människor försöker placera dig i fack och även om de skulle lyckas -- det är du som bestämmer om du snällt ska stanna kvar eller om du högljutt ska lämna boxen. Gör tvärtemot! Ifrågasätt! Tillåt inte andra människor att begränsa dig. Be bold. Be beautiful. Skrik, skratta och sluta aldrig utvecklas --aldrig förändras. Vågar du inte? Visa tänderna och fake it till you make it honey!

Patti Smith Group – Rock N Roll Nigger

2 kommentarer:

  1. Ibland visa tänderna, det är ett måste. Men i det ärligaste i det intimaste just så som du skriver! Sådana är vi jue! :-) Jag är hemma från en märklig semester, på några dagar. Den landade i M´s soffa i Aspudden, dvs jag gjorde och sen kunde jag knappt ta mig därifrån. Men nu är jag hemma igen, jobbar hela helgen.

    SvaraRadera
  2. Åh, jag önskar att vi bodde närmare...

    SvaraRadera