bloggportalen

torsdag 10 november 2011

Veckan i bokstäver

Ok. Denna vecka har innehållit följande härliga komponenter:

Jag har haft diverse olika inbillade åkommor.
Jag har blivit totalt utskälld av en bitch angående mitt konferensprogram.
Jag har vandrat Stockholm runt med världens största och mest ohippa väska (ja, jag vet att jag borde ta mig råd att köpa en liten vacker Samsonite, men jag har bara haft lite annat för mig).
Jag har varit och hängt på Stureplan (med min väska).
Jag har haft alla möjliga tvivel och farhågor angående mitt arbetsliv (och annat).
Jag har vandrat från stationen med handväskan på pakethållaren (fast utan att spänna fast den, vilket innebar att den helt plötsligt kom flygande och lyckades snärta till mig på vaden innan den slog i gatan.)
Jag har köpt världens finaste och mest knallröda läppstift. (Som ska invigas på lördag!)
Jag har lyssnat så öronen blöder på: Rebecca & Fiona – Bullets
Jag har lyckats bli förkyld och därför behövt klöka mig igenom flygningen Stockholm-Malmö (till de andra resenärernas uppenbara fasa).
Jag har haft panik över Irish´s senaste tilltag (som denna gång verkligen är något i hästväg).
Jag har haft panik över min framtid (och ja, Irish´s senaste tilltag måste räknas in där).

Så nej, detta har inte varit den bästa av veckor, men i morgon är det fredag så all is still well with the world.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar