bloggportalen

fredag 3 februari 2012

Mood

Ok, det är meningen att jag ska ut. Ok, det är meningen att jag ska gå på fest. Men fötterna lyder inte. Och bilder från mitt liv passerar i revy framför mina ögon. Saker jag gjort. Som jag inte borde. Saker jag inte gjort. Som jag borde. Människor jag gjort illa. Hjärtan jag krossat. Saker jag lämnat utan eftertanke. Tillfällen när jag låtit mina impulser styra och glömt bort att jag har en hjärna. Och jag går ner lite på knä inför de tankarna. Det är fredag, men det känns inte som fredag. Det känns inte som någon typ av dag. Utan som en lång och utdragen natt när sömnen aldrig kommer. Insomnia. Fast jag vill inte sova. I want to snap out of it. With a simple motion. A swifth movement. But I´m frozen. All I can do is breathe. Och ta av mig jackan igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar