bloggportalen

måndag 6 februari 2012

Get a grip!

Ok, Julia övertalade mig i helgen. Så igår signade jag upp på någon form av dejtingsajt. (Det skulle jag inte gjort!) Min kärlek till mänskligheten är nu allvarligt i gungning. På 24 timmar har jag lyckats med konststycket att få: fyra (avgjort) skamliga förslag, tre (ganska) skamliga förslag, tre (förtäckta) skamliga förslag om "mys". (Hit med uzin, jag avskyr det ordet!) Fem mejl från trevliga pågar i typ Åkarp, Billeberga och Bara i vilka jag beskrivs som en glad och käck flicka (jag må vara många saker, men käck is not it), ett mail från en person som påstår att jag är hans livs kärlek (tro mig, han är inte min) och ännu ett från en man som beskriver mig som meningen med hans liv och som i övrigt uppvisar tydliga stalkertendenser. Så jag får väl signa off igen. För min egen säkerhets skull. Fast, å andra sidan har jag ju x-antal "Irish lads" i bakfickan om någon skulle få för sig någonting. Det känns tryggt.

Dropkick Murphys – The State Of Massachusetts

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar