bloggportalen

torsdag 23 februari 2012

Dansa för fan!

Idag är bitarna på plats igen. Jag har lyckats reda upp det mesta i huvudet, (så här, fem veckor efteråt). Jag vet varför. Jag vet vad som var och därför också vad som är. Jag har fått en ny kompis. Jag har fått göra någonting vettigt. Jag har hittat några tjänster som faktiskt passar min kompetens. Och så har jag fått hänga med en bitsk liten ärta som är en av de allra bästa. I morgon ska jag få köra bil. I morgon ska jag få ha min nya röd och vitprickiga blus som är så skir att en sommarmorgon inte är någonting i jämförelse. I morgon ska jag få gå på dejt och troligen även träffa mannen med orden. Och så ska jag få gå på fest.

Detta är en sann fredagslåt, men whatever, imorgon är det ju äntligen dax!

Jhameel – THC

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar