bloggportalen

måndag 5 mars 2012

Captain Farrell and crew

Jaha. Så du har varit igång med nävarna igen. Fy fan vad skönt att slippa att:

1. Bli utslängd från varenda irländsk bar i stan (och varenda engelsk bar också för den delen).
2. Bli utslängd från McDonalds (därför att du ville slå ihjäl den stackars mannen bakom oss i kön).
3. Bli förföljd av en pikébuss genom stan (på grund av ovanstående helvete på McDonalds).
4. Bli utslängd från mina vänners lägenheter (därför att du fått för dig att vissa män är ute efter mig).
5. Slänga ut dig från min egen lägenhet (därför att du a. har boxat ett hål i min dörr, b. har varit på min soffa, c. har kläckt ut dig något vedervärdigt om mitt x, d. har varit på min trappuppgång, e. har lämnat min ytterdörr vidöppen hela natten).

You really are crazy, you know. Or perhaps just Irish. And I don´t miss. I don´t long. Not anymore. But still...boy, there was life! So much life...

Rapid feet and crank up that speaker! Mundy – Galway Girl

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar