bloggportalen

onsdag 20 oktober 2010

A declaration of war!

Du tror. Att jag är oskyldig och blåögd. Och naiv. Och du har rätt. Men du, jag vet precis vad du håller på med. Jag ser det innan du öppnar munnen. Nästan innan du själv vet vad du planerar. För du är så förbannat genomskinlig. Och du fattar inte. Ingenting. Att jag ser rakt igenom dig och att jag spelar på dig som en fiol. Jag vet var min lojalitet ligger. Och det är inte hos dig. Det är ingenting personligt, bara att du är en manipulativ och irriterande narcissist. Mest otroligt är det är du är så självgod att du tror ditt lilla spel funkar. Du tror att ingen ser, men vi vet. Alla. Du har en agenda. Men du, det är hit men inte längre. Nu är det stopp. Du förstår inte det. Håller inte med. Du vill fortsätta pressa? Men så kom an då, så ser vi vad som händer. Jag lovar, du kommer att hata det du får!

För spektakulär lungkapacitet: Howlin' Wolf – Smokestack Lightnin´

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar