bloggportalen

tisdag 10 juli 2012

It´s official

Jag är lite av en galning.
Jag är på upploppet nu.
Jag kommer att behöva flytta norrut.
Jag har tillåtit mig att behandlas ungefär lika väl som en disktrasa. (Av en man som sannerligen inte förtjänade det.)
Jag är kär i en man med blå ögon. (Inte gröna.)
Jag vet inte var jag kommer att befinna mig om ett år.
Jag tar för snabba beslut.
Jag borde (in the words of Sebastian) försöka chilla.
Jag har valt rätt, helt rätt väg.
Jag ska vid något tillfälle söka professionell hjälp. (In the words of Sebastian.)
Jag har alldeles för mycket prylar.
Jag måste börja äta mer frukt. (Fast jag egentligen avskyr frukt.)
Jag tänker sluta vara så förbannat, jävla sentimental.

Jepp, så är det. Så, hallå världen! Och välkommen.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar