bloggportalen

fredag 7 januari 2011

2011

Jag har ett enda heligt nyårslöfte för i år. Att använda mer rött läppstift! Vilket skulle kunna vara en synonym för att lägga undan de höga kraven för en stund --  kanske inte ta alla Måsten, alla Ska och deadline Nu Nu Nu så allvarligt. Att mer tid kommer att spenderas på soffan ätandes druvor och att det som förväntas av mig kommer att få stå tillbaka för vad jag faktiskt vill. Rött läppstift skulle nog kanske även kunna symbolisera att lagom och i förlängningen Jante kan gå och fuck off och att gubbmaffian har mindre mjukhet och snuttifiering att vänta. För mycket har förändrats sedan 31/12-2010 -- både på pappret och i hjärtat. Jag omfamnar förändringen. Som det enda i livet som egentligen är konstant. Puss och välkommen 2011! Jag är nyfiken på dig!

I Am Kloot – Proof

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar