bloggportalen

måndag 11 mars 2013

Fan!

Det är inte svårt. Det är inte omöjligt. Jag har släppt taget nu och jag vänder mig inte om. Det är som det ska nu. Det är exakt. Det är precis nu. Allt det vi inte var. Jag går vidare framåt: lätt, fri, och jag ler medan jag rör mig. Varför trodde jag det skulle vara så svårt? Varför kändes det så omöjligt? När det var så oändligt lätt. Men så, (helt plötsligt) känner jag din närvaro. Lika stark som alltid. Den golvar mig. Precis som alltid. Dina tankar söker mig genom mil och åter mil av okända gator. Dina ögon hittar mina från en bardisk långt där borta och ditt medvetande borrar sig in, ännu lite längre in. Det blir så där jävlarnas svårt att andas igen. Och jag förstår, långt där inne på botten, att ingenting är över, ingenting är slut -- att vi bara väntar.

Jag hoppas så innerligt att jag har så jävla in i helvetes fel...

Lord Huron – Setting Sun - (Bonus Track)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar